Yerel SEO, sitenizi tek başına optimize etme konusuyla artık ilgilenmiyor. Ayrıca çevrimiçi topluluğunuzla sağlıklı bir ilişki sürdürmeyi ve siteniz ve sosyal medya aracılığıyla güçlü bir çevrimiçi varlığınızı gerektirir. Sosyal medya, müşterilerinizle etkileşim için mükemmel bir platform haline geldi.
Google, sosyal medya verilerini organik arama algoritmasında entegre etmeye 2009 yılında başladı. Bu, sitenizi ve Facebook, Twitter ve Instagram gibi sosyal medya platformlarını birbirine bağlamanın daha fazla etkileşim ve site ziyareti anlamına geleceği anlamına gelir. Sonuç olarak, siteniz daha üst sırada yer alacaktır.
Yerel işletmeler için, çalışma saati, tarih ve fiyatlandırma da dahil olmak üzere tüm ayrıntılar güncel olmalıdır.Semalt'in, Müşteri Başarı Yöneticisi Frank Abagnale, yüksek katılım ve sıralama elde etmek için web sitenizi ve sosyal medya varlığınızı geliştirmenize yardımcı olacak fikirleri verir.
1. Web sitenize bir blog ekleyin
Blog, herhangi bir web sitesi için gereklidir. Ürün ve hizmetleriniz, müşterileriniz ve yerel topluluk hakkında en son bilgileri yayınlamak için kullanın. Aşağıdaki fikirleri dikkate alarak blog'u interaktif hale getirmek.
İşinize Sadık Müşterilerin Fotoğraflarını ve Öykülerini Ekleyin
Hizmetlerini iyileştirmek için müşterilere deneyim ve önerilerini sorun. Bundan sonra, röportajı ve fotoğrafları blogunuzda yayınlayın. Yayınlamadan önce izinlerini alın. Hikayeyi çeşitli sosyal medya platformlarına gönderin ve blog yayınınıza bir bağlantı sağlayın. Bu, müşterilerin ilgisini çekmek için iyi bir yoldur. Kendilerini takdir edecekler.
İşinizi Farklı Zamanlarda Postala
Resimleri periyodik olarak gönderin ve tarif edin. Aynı fotoğrafları sosyal medya platformlarınıza gönderin ve aynı zamanda sitenize bir bağlantı sağlayın. Fotoğraflarınızı Google My Business, Yahoo yerel ve Bing Rehber fotoğraflarınızı güncellemek için kullanın.
Belirli bir ürünü veya girişi özelleştirme
Bunu düzenli olarak yapmak, müşterilerinizin hizmetleriniz hakkında güncel tutmasını sağlar.
İşinizle Bir Korku Hikayesi Yazın
Diyelim ki kuru bir temizlikçisiniz, yıkadığınız çok kirli bir elbiseyi yazın. Bu elbisenin nasıl pis ve kirli olduğu hakkında hikaye yazın. Bir işletme bir 'korku hikayesini' kaçıramaz. Birini arayın ve blogunuzda yayınlayın ve daha sonra sosyal medyada paylaşın.
2. Topluluğunuzdan Etkilenen Kişilerle Bağlantı Kurun
Bölgenizdeki ünlüler gibi önde gelen insanlarla bağlantı kurmak için sosyal medya sayfalarınızı kullanın. Görevlerini paylaşarak onlarla etkileşim kurun. Bu yerel kişilikler ürününüzü ve hizmetlerinizi pazarlamaya yardımcı olabilir. Yorumunuza vb. Yanıt verdiklerinde, bazı insanlar onu bir ciro olarak görebilir.
3. Viral Mesajları Oluşturun
Sosyal medyada viral hale gelen bir şey yarattığınızda, birçok kişi işinizde veya şirketinizde ilginç hissedecektir. İnsanlar işinizi aramaya başlayacak ve arama motorları sonuç olarak bunu tespit edecektir.
4. Online Topluluğunuzla Bağlantı Kurun
Topluluğunuzla bağlantı kurmak için yerel etkinlikler kullanın. Mahallemizde olan olayları sosyal medya ve blog'da yayınlayın. Hayranlar, pek çok kişiyi iş / şirketinizden haberdar eden yayın paylaşacak gibi görünüyor. Web sitenize yerel etkinlikler takvimi de ekleyebilirsiniz. Düzenli olarak güncellendiğinden emin olun.
Yerel SEO'nun başarılı olabilmesi için, arama motorlarında daha üst sıralarda bulunması için optimizasyon yapın ve sonra blogunuza ve sosyal medya yayınlarına taze içerik oluşturun. Müşterilerle sosyal medyayla uğraşmak, sitenize daha fazla trafik çeker ve arama motorlarında daha üst sıralarda yer alır.
0 Komentar untuk "İçeriğinizle SEO Geliştirme: Semalt'dan Fikirler"