Sayısal reklamverenler dijital ortamda sıklıkla sabit yenilikler ve değişikliklerle karşılaşırlar. Değişim oranı genellikle acımasızdır ve bazen acımasızdır. İş geçmişi, evrimin ve evrimin, sık sık değişen ortamda hayatta kalmanın tek yolları olduğunu göstermektedir.
2016'da dijital kaymalar, pazarlama ortamını yeniden tasarlamaya devam etti. Mobil hakimiyetin artan eğilimleri, masaüstü trafiği için zararlı olacak bir seviyeye ulaştı. Pinterest ve Snapchat gibi siteler büyüyor ve sürekli kullanıcılar çekiyor. Mevcut gelişmeler, dijital tüketicilerin tahmin ettiği şeyleri tasvir ediyor.
Farklı küçük ve orta ölçekli işletmelerle çalışma deneyimimizle, yıllar içinde çeşitli değişiklikler yaptık - yeni sorunlar beklemek ve yeni fırsatlar üzerinde optimizasyon yapmak, Lose veya Adapt: bizim durumumuzda bu deyişin doğru olduğu kanıtlandı. Bu nedenle, her zaman gelecekte neler olup bittiğini öngörmek için ufuk üzerinde duruyoruz.
Semalt'ın, önde gelen uzmanlarından Nik Chaykovskiy, 2017 yılının üçüncü çeyreğinin başlangıcında, dijital pazarlamanın çekirdeğini oluşturan ve reklamverenlerin bu yeni gelişmeleri optimize etmesine yardımcı olan eğilimler listesini özetledi.
1. Mobil, Güncel Tüketimi Bilgilendiriyor
Pew Research Center tarafından ABD vatandaşlarının yüzde 77'sinin akıllı telefon sahibi olduğu bir anket ile cep telefonlarının kullanımı yaygınlaştı. Bu yıl istatistikler akıllı telefonların müşterilerin en çok tercih edilen alışveriş ortağı olduğunu gösteriyor.
Bir akıllı telefon artık ürün incelemelerini kontrol edebilir, ürünleri tavsiye edebilir ve bir tarayıcı yardımıyla alışveriş yapabilir. Bu cihazların günlük hayatımıza entegre olma oranı onları kültürümüzün bir parçası haline getiriyor.
2. Canlı Video Streaming Sürekli Çekiş Kazanıyor
2015'te Meerkat, canlı bir akışlı uygulama başlatıldı ve yenilik halindeydi. Bir yıl sonra, hugest sosyal medya siteleri Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube'dan ayrıldı.
Canlı akış, müşterilerin deneyimini zenginleştirdiği için markaları ve pazarlamacıları diğer platformlara kıyasla rakip bir avantaj sağlar. İyi tasarlanmış canlı sohbet, bir markanın şeffaflığı geliştirmesini ve daha önce hiç sunulmayan etkileşimi mümkün kılmasını sağlar.
3. Büyük Veriler Kişiselleştirmeyi Güçlendirir
Büyük veriler, özelleştirilmiş kullanıcı deneyimini artırmada önemli bir unsur olmuştur. Amazon, Spotify ve Netflix, kullanıcılara yüksek kişiselleştirme olanağı sağlamak amacıyla büyük verilere göre optimize edilen büyük şirketlerin örnekleridir. Verilerdeki bir artış, bir markanın daha iyi tahmin ve hedefler üretmesini sağlayarak kullanıcı sayısının artmasını sağlıyor.
4. Pazarlama Otomasyonu Daha Mevcut
Pazarlamacıların çoğu pazarlama otomasyonunu başarının kritik bir unsuru olarak görüyor. Otomasyon, şu anda içerik pazarlamasının yönlerini değiştirmek için kullanılmaktadır.
5. Immersive Advertising, İçerik Pazarlamasını Artırır
İçerik pazarlaması, kötü ve iyi içerik için bir temel oluşturmuştur. Mevcut verilerin büyüklüğü, yenilikçileri izleyicilere katılmanın ve kullanıcıları çeşitli deneyimlerle buluşturmak için tasarım stratejileri geliştirmenin daha iyi yolları üzerinde strateji oluşturmaya zorladı.
Son düşünceler
Büyük ya da küçük en müreffeh girişimler evrim geçirmeye ve sürdürülebilirliğin sağlanmasına yönelik yeni stratejileri yenilemeye mecburdur. Yukarıda bahsedilen eğilimlere odaklanmak ve onları entegre etmek, çeşitli pazarlama fırsatlarının kilidini açmak için atılmış büyük bir adımdır.
0 Komentar untuk "Semalt Uzmanı: 2017 İçin 5 Yaşamsal Dijital Pazarlama Trendleri"